Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлика м/у 2.4 136 кс и 2.4 140 кс?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
    Тая кола не беше ли евтина и един колегаго посъветва "по-добре дай малко пари, та после ти да си я оправиш с останалите"? А сега какво се оказа - колегата запълни ворума с проблеми от кола сбирщайн.
    Евтината беше 2.5 http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=57460&page=4

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
      Колега капака не е такъв,целият е сив,но тия от КАТ като се узъртаха за номера на мотора излезна,че е 140 конъовия,вече и аз нз в кво да вярвам-в тия пенсионери от КАТ,които 1 час не можеха да снимат номера на рамата с апарат,защото не знаеха,че трябва просто да се спре светкавицата(не че знаеха как да я спрат) или,че мотора си е 136 кс.

      Към колегата The Godfather -Спести си такива коментари,защото не всеки човек има възможност да изкара 7000-10000 лв за перфектната 156-ца и то не от последните версии,но това не трябва да го спира от желанието му да кара такава кола.Да-колата има проблеми,но стотинка не дадох да си оправя турбото,което всъщност си работеше,окачването и е здраво(за сега),салона е като чисто нов и дори и мотора да е сменен,ако е здрав какъв е проблема???Не ми казвай само,че на някой колега,който е вкарал още 3000 за оправяне на такива проблеми е застрахован,че колата вече няма шанс да и стане нещо.Ако те дразни,че не съм я купил за 8000 лв,не ми пиши в темите,ако имаш желание да дадеш съвет,както до сега правеше,само ще се радвам
      Колега,много ме радва като някой се интересува и се оптва да си оправи колицата и се интересува и пита.Защото аз съм същия,колегата който ти чете конско,още с първите си стъпки във форума,си пролича ,че е много в час със всичко.......питам се аз къде беше до сега,а преди...много знай алфите.......пожелавам ти бързо оправяне на колата,слагай чип и газуспех
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #18
        защо не видиш първо в ЕПЕР какъв ти е двигатела и какво има по колата като екстри . Поне ще имаш някаква отправна точка да търсиш истината и да разбереш какъв е здвера под капака
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
          Я погледни първите постове.
          А ако погледнеш колко поста за различни проблеми е написал колегата .... Съжалявам, че се е получило така, но му бяха дадени достатъчно съвети преди да я вземе. То беше подгряващи свещи, то бе притрисане при потегляне, то беше турбо и друг двигател, ...
          Дано си я оправи, но всичко струва пари и много нерви. И малко повече да се вслушва във хората, които разбират. А тук има такива
          Last edited by Godfather; d.m.y г., 09:42. Основание: уточнение

          Comment


          • #20
            Разликата между 136 и 140 е много голяма.
            Като начало в ЕВРО 2 и 3 за по мощният.
            Дюзите са други. Турбината също и най вече се управлява от ЕКУ-то докато при 136 не е така. ЕГР-клапана е изцяло електрически. На маслената помпа 140 к.с няма балансиращ вал, това е + и има още.......................

            Comment


            • #21
              Колеги,това мотора,чакам присъдата...А клапана на тва турбо ИХИ в другата тема на снимката мисля,че се вижда самият клапан,как се управлява от акуатор май се казваше,който при по-високо налягане мести лостчето,няма никво управление от ЕКУто и никви букси за да е елекрическо.
              Attached Files
              Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

              Alfonso 156 2.4 140 -new breed

              Comment


              • #22
                В крайна сметка какъв е проблема освен, че си констатирал друг номер на двигателя?
                Това като цяло не е 839А6 мотора.
                Ако този номер си го взел от номера, който е върху двигателя, то имаш хибриден двигател
                Долнище от 839А6, турбина от 839А5 и глава от 839А5 или 32501
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #23
                  Изглежда като 136 коня да е.
                  Subaru Legacy 3.0R
                  Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    За мен също е 136 к.с. защото масленият сепаратор е на кутия до двигателя. ЕГР-а си е вакумен....... Има вариант само блока да е от 140 к.с и да е хибрид както каза колегата @ВО по нагоре.
                    Я кажи поне номера на дюзите какъв е.

                    Comment


                    • #25
                      Хайде да видим най-после един ZAR............

                      Comment


                      • #26
                        zar : 932000*01101132 а какво е значенито каква е рамата,при положението,че мотора е сменен??
                        Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                        Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                        Comment


                        • #27
                          03.1999
                          двигател - АR325011397619 CF2 - 136к.с.
                          AC28 - TURBO COMPRESSOR
                          Last edited by Godfather; d.m.y г., 20:13. Основание: допълнение

                          Comment


                          • #28
                            Значи се оказва,че тия смешници от КАТ нещо не виждат добре цифрите...??А тва АЦ28 - тва трябва да е оригиналната турбина,а мойта като е ИХИ няма как да е тази
                            Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                            Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                            Comment


                            • #29
                              Хахах брато, и аз като регистрирах моята в кат като разчитаха номера на двигателя я изкараха 1.9 105 кс... пък с 5 цилиндъра и ме пратиха до Шумен на технотест понеже колата не била безопасна за каране... Ходих до там и хората като я погледнаха установиха, че не колата е за тест ами служителите в КАТ Бургас. Съвета ми е да си погледниш сам номера на двигателя.
                              Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                              Comment


                              • #30
                                Дообре,най-накрая след 2 дни скандали в КАТ я регистрирах колата.Оказа се,че след като е вкарана в БГ преди 2-3 години в КАТ Габрово са сбъркали и са написали 136 кс мотора,а сега го оправиха в КАТ Перник след комисията на 140 кс.Странно нали ?!??! Наистина ли е възможно главата,каккто се вижда на снимките да е от 136 кс,а блока на мотора да си е от 140кс ???
                                Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                                Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                                Comment

                                Working...
                                X